Zöld Életre Valók

Fenntarthatósági kampány indult március 21-én a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. támogatásával. A programban napi rendszerességgel tesznek közzé a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakat – tudtuk meg az ügynökség tájékoztatójából.

A Zöld Életre Valók kampánya négy fő téma köré épül:

  • fenntartható közlekedés,
  • étkezés,
  • fogyasztás,
  • hulladékgyűjtés.

A zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban izgalmas feladatokat lehet teljesíteni és többek között elektromos kerékpárokat, rollereket, valamint fél éves elektromos autóhasználatot lehet nyerni. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők.

Nyerj elektromos kerékpárt!

A résztvevők április 30-ig szabadon választhatnak élethelyzetük szerint a környezettudatossági kihívásokból, melyek teljesítéséért pontokat gyűjthetnek. Minél több pontot gyűjt össze valaki, annál nagyobb eséllyel indulhat a főnyereményekért. Egy elektromos autó féléves használatra, hat elektromos kerékpár, valamint húsz elektromos roller is hazavihető a kampány végén. Ezek mellett kisebb heti ajándékokat is nyerhetnek a webapplikáció felhasználói, például lakásban is használható mini okoskertet, napelemes hátizsákot vagy vízszűrős kulacsot.

A játékszabályzat, valamint a további részletek a zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban tekinthetők meg.

Forrás: MTI